bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Sunday, October 24, 2010

motivasi

motivasi...motivasi...motivasi...
di manakah kau motivasi? hu hu hu
asal ahad malam ja, mesti rasa semangat satu macam saja..asal esok isnin ja, mesti hati tak berapa nak tenteram.. mungkin sebab dah nak hujung tahun kot eh..dah penat dah bekerja setahun ni ya (*macam la sebelum setahun tu berhenti buat keja*)..lebih kurang maksudnya dari gaji baru thn lepas..(*wink*wink*).


apa maksud motivasi bagi anda?



bagi aku, pelbagai gabungan dari di atas bergantung pada situasi2 tertentu...


tapi buat masa ni, kat mana dia dok sembunyi tak tau???

No comments: