Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Monday, November 29, 2010

awat macam dah tak dak idea?

teringat aku soalan ni..
bos aku tanya minggu lepas..
masa tu aku tengah berdiskusi dgn dia..
actually dah nak dekat 2 jam kami berbincang..
dan sampai satu masa, aku pun dah blur la jugak..
aku pun dah pening2..
dah la pagi tu tak pekena breakfast macam biasa..
lagi dia tanya aku 'awat macam dah tak ada idea?'..
aku terganggu seketika dgn soalan dia tapi tercover balik la dengan idea baru aku..
discussion stop at 12.45pm..lapaq oo perah otak lama2..
dulu aku pernah dapat bos yang tak berapa membantu aku,
sekali sekarang ni, dapat bos yang sangat tinggi expectation..
walaupun banyak yang aku belajaq,
tapi kena tahan dengan ayat2 power jugak la..

nota untuk bos (kalau bos baca ni..he he)
2011nanti, saya cuma nak berjalan cepat boleh?, letih la berlari tahun ni.. :P

No comments: