Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Friday, November 5, 2010

bersiar2 di Giant

hari ni, pagi2 aku keluaq pi berenang..
balik dari berenang selalunya aku akan pi breakfast kat nasi kandaq Hussain; kedai nasi kandaq yang paling sedap di sungai petani ni..satu lagi sebab yang aku boleh layan kedai ni sebab premis dan pekerjanya bersih dan kemas...dan sudah semestinya la semua menu dia sedap2 belaka..berbaloi2 pulak dgn harganya kalau nak dibandingkan dengan kedai2 nasi kandaq lain..
tapi hari ni aku terus beli lunch kat Giant.. sambil tengok2 barang lain sama.. :)

jadi, apa yang aku peroleh utk santapan pada hari ni?
adalah seperti berikut ya..

kek coklat giant.. walaupun rm9.99 tapi sedap :)

 habuan utk kudapan

 yang sebenaqnya aku berkenan kat box ni..he he he

ni la menu tengahari aku, walaupun semalam dah makan chicken chop.. 
tak jemu ka :P..


 kopi...tak beli pun, stok dah mencukupi kat umah..

 jamu mata kat bahagian nursery..suka tengok ja la..
tak boleh beli sebab aku tak rajin nak belai dah la ni..

 cute tak??

kalau aku punya, confirm tak rupa macam ni..



No comments: