Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Friday, November 12, 2010

KRA dan appraisal

hari ni hari KRA submission,
submit ja la apa yang tercapai,
yang tak tercapai tu, minta maaf banyak2 la na..

time submit ni ok ja sebenaqnya,
nanti time appraiser jumpa appraisee yang tak brapa ok..

untuk anak2 buah aku,
terima kasih untuk segala amanah yang telah dilaksanakan..
sementara masih muda ni,
hangpa patut kerahkan tenaga dan minda untuk buat yang terbaik..

seperti yang aku selalu peringat,
kerja yang orang suruh buat, berbanding kerja yang kita hasilkan dengan inisiatif sendiri,
kepuasannya adalah berbeza..

walaupun aku selalu bising2,
itu semua adalah sebab aku nak hangpa semua sentiasa upgrade knowledge from time to time..
walau sesimple mana pun keja kita tapi dengan perlaksanaan yang bersungguh2,
keputusannya akan menjadi sangat bagus..

menunggu hari untuk mengadap appraiser ku..
dengan perangai aku yang sejak dua menjak ni dengan appraiser ku..
apakah yang perlu aku harap :P

No comments: