Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Monday, November 1, 2010

laptop+smart phone

tadi on the way ke tempat keja, dengaq fly fm pasal  perkara2 yang berkaitan dengan smart phone/laptop yang secara tak sedaq membuatkan orang lain rasa terganggu, tergelak aku sorang2 dalam keta...betapa zaman sekarang sangat berbeza dengan zaman dulu2..
realitinya macam tu la sekarang ni.. yang aku tak tahan tu, sampai ada yang tak keluaq rumah walaupun ada jamuan di rumah dia tapi sempat lagi dia update status fb pasal majlis yang best tu kat umah dia..
dalam panggung wayang lagi la..skrin phone dok nyala lip lap, lip lap..sms dgn tweet tweet..
ada yang sibuk dengan game sampai tak mau pi mana.. bab game tu, terasa la jugak aku tapi aku rasa tahap aku belum kronik lagi..aku cuma tak boleh stop main treasure isle kat fb tu... la ni dah level 163..aku tak tau nak gelak or nak sedih..actually macam addicted tp abih ja energy, abih la..tak la sampai nak beli energy tu dengan cash..hu hu hu.. cukup la dengan treasure isle tu..tak mau la aku menambah2 game lain lagi...
aku tak boleh bayangkan kalau benda2 ni ada masa zaman aku mengaji dulu... :P
macam mana nak fokus ek???

No comments: