Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Thursday, November 18, 2010

pelajaran untuk hari ini

suatu hari yang menarik,
bertambah lagi pengalaman2 yang menarik untuk hari ni..

pagi ini aku mulakan dengan menyaksikan bumi yang berkabus,
ianya indah..
dah lama tak nampak kabus mcm  ni.. :)

adakah bermaksud hari ni adalah hari yang berkabut?..hu hu

actually tak jugak..
aku start dengan perasaan yang tenang..
sebab aku perlu menyiapkan diri bila cover bos yang bercuti...

mesti ramai yang suka kalau bos tak dak kan?
tapi berbeza dengan aku..
susah tau bos tak dak, aku terpaksa menepis kiri dan kanan..

dan ketenangan tu tak lama..
menjelang tengahari, ribut tu dah boleh dihidu..

and yup, its true..
just before 6pm, sabar aku tercabar..

pelajaran pada hari ini,
betapa sesiapa saja boleh berbuat sesuatu yang kita tidak sangka..
dan hidup perlu jujur..
jujur pada diri, jujur pada orang2 di sekeliling..

whatever yang aku akan hadapi esok,
cuma sebagai sambungan pelajaran pada hari ini..
semoga dapat dihadapi dengan tenang..
ingatlah, Allah akan bersama dengan orang yang benar dan sabar..

2 comments:

Mila said...

Salam perkenalan...

http://abahmila.blogspot.com

norh said...

salam kenal mila :)