Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Monday, November 8, 2010

Raudhah de Foot Patch details

dah pakai, baru aku teringat nak cari details dia kat internet...
seperti dibawa ni ya..


Raudhah de Foot Patch adalah pad herba semulajadi yang diadun rapi berdasarkan ramuan rawatan tradisi Cina. Penggunaan bahan herba seperti Bamboo Vinegar, Tourmaline,Silicone, Ethylene Glycol, Chitosan dan Vitamin C mampu menyedut toksin yang terkumpul dibadan anda.

Raudhah de Foot Patch membantu meningkatkan tenaga dan vitality. Berkeupayaan untuk mengurangkan berat badan dengan mudah dan pantas. Juga mengurangkan stress dan perasaan bimbang, memperbaiki sistem imunisasi , menambahkan fokus mental dan konsentrasi, memperbaiki aliran darah, tidur lebih selesa tanpa gangguan, mengurangkan sakit kepala dan migrain, mengurangkan sakit kaki. Tidak mempunyai kesan sampingan.

Raudhah de Foot Patch menyokong dan melancarkan sistem limpa didalam tubuh badan manusia dimana memainkan peranan penting dalam sistem imunisasi tubuh. Apabila sistem limpa terhalang , cairan limpa akan terhasil dan menghalang sistem limpa dan seterusnya akan mengakibatkan keseluruhan sistem menjadi toksik.  

Raudhah de Foot Patch akan merangsang sistem tubuh untuk menghasilkan cairan limpa untuk membersihkan halangan dan lebihan metabolik. Bila sistem lancar maka nutrien akan dapat mengalir kedalam sel badan dan meningkatkan kecekapan metabolik.


ps: kita hanya berusaha..semoga Allah sentiasa memberikan nikmat kesihatan kepada kita..

No comments: