bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Sunday, November 7, 2010

Raudhah de Foot Patch


kelmarin, jiran aku bawak mai jual foot patch ni..

aku tengok macam best ja..lagipun rasa macam badan aku dah penuh dengan toksin2.. dah tiba masa untuk keluaqkan hat2 yang tak patut ada dalam badan aku ni..baik bersedia sebelum toksin2 tu jadi sarang penyakit dalam badan aku..

walaupun aku kerja kilang ubat dan semua jenis ubat ada untuk bermacam2 jenis penyakit, tapi aku tak suka makan ubat..hu hu hu.. lagipun toksin ni kan anasir yang tak baik..

jiran aku habaq, untuk permulaan ni kena pakai 3 malam berturut-turut..
malam semalam adalah malam pertama aku pakai...sampai termimpi2 la aku dengan foot patch ni..
aku mimpi yang pagi esoknya bangun, tak dak kesan apa pun kat pad tu ...

padahal realitinya, pabila terjaga ja pagi esoknya tu, dua2 belah pad bertukaq jadi hitam..

malam ni malam kedua..nak tunggu esok pagi tukaq kaler apa pulak? :P

No comments: