bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Friday, November 12, 2010

your passport to health, wellness & beauty

hari ni aku selongkaq beg,
terjumpa booklet ni..


bila ntah last aku pi watsons ni,
bulan lepas kot..
balik watsons, kad terperuk kat dalam beg saja..
baru hari ni aku sempat nak register kat web dia..

dok belek2 booklet dia,
banyak gak barang2 yang dia bagi diskaun..
aku pun mencari la nama bioessence..
kot2 serum dia ada potongan 50%..(ada ka depa nak bagi??)..
tak pun diskaun untuk toner dia sebab aku punya dah nak abih..
tapi cuma jumpa yang ni..


"your passport to health, wellness and beauty.."



hhmmmmm......ya la tu kan!!

No comments: