Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Friday, December 31, 2010

hari terakhir pada dekad pertama

hari terakhir di dekad pertama untuk millenium ni..dah terimbas ke apa yang berlaku sepanjang bulan lepas? sepanjang tahun ni? sepanjang tahun lepas, sepanjang 10 tahun lepas?
untuk aku, dekad pertama di millenium ni, aku bertukar status dari pelajar menjadi seorang pekerja..start keja 2001..so, dah 10 tahun aku tempuh alam pekerjaan ni..dan banyak lagi pengalaman pahit manis kehidupan peribadi aku..banyak keputusan2 yang telah dibuat..ada suka..ada duka..namun aku masih tak pasti, aku telah cukup matang atau belum untuk menghadapi dunia yang serba mencabar ini..
peredaran zaman memperlihatkan perubahan; aku kira dari semua segi..aku jua berubah mengharungi masa..InsyaAllah kalau dipanjangkan umur, sedaya upaya akan ku harungi kehidupan dunia ini dengan penuh azam melakukan yang terbaik.. 
Doa dah pasrahku kepadaNya, semoga yang terbaik menjadi milikku...

2 comments:

Cikgu Fonik said...

salam,

selamat tahun baru masa makin pantas tahun ini harap dapat catch up

2001? lame dah tu awk umur brp, klu xkeberatan :)

RETURN TO SANDAKAN

norh said...

salam..agree, sekarang ni rasa masa cepat betul berlalu..
saya ni dah tua la..dah 32 tahun ni..he he he