Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Monday, December 27, 2010

i'm loving it

aku suka hari ni..
pagi2 mai keja, teman dah letak coklat ni atas meja aku..dia baru balik dari langkawi... :)
coklat ni feveret i la... 
sapa pernah makan? sedap kan!!!



Daim tu aku pesan..yang lagi dua tu kengkawan bagi..
pastu hari ni ada jugak teman ofis bawa mai sample kek coklat moist..
sedappp, tak sempat snap dah selamat masuk mulut..

 
ni first time aku cuba beli kat tesco baru ni..sedap jugak..

yang ni memang wajib ada.. abih ja, aku tambah..
kalau bosan perisa ni, aku ambik yang dalam tu orange..dak pun black forest... 

kesimpulan: I AM CHOCOLATE LOVER :))

4 comments:

Idalara said...

sedapnya....akak pun suka sgt coklat..ms pegi langkawi dulu stgh bag beroda penuh coklat..makan coklat smpai panas2 badan..tp tetap tk serik..

norh said...

tu la kak..dengar kawan yang pegi ni dok bercerita pasal langkawi ni..tak sabar2 nak pegi shopping coklat kat sana..murah2 pulak tu compare kat sini..

Cikgu Fonik said...

salam,

daim? daim zainuddin?

the after effect

norh said...

*Gentleman Frog

salam..bukan daim zainuddin..coklat tu buatan sweeden :)