bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, December 21, 2010

suasana dalam perjalanan ke tempat keja.

setiap hari isnin aku akan bertolak dari kampung terus ke tempat keja aku kat sg petani... dah la monday blues, pastu aku sangat jeles dengan pakcik2 yang naik moto baru balik dari kedai kopi...terasa hidup depa begitu best, pagi2 dah tak payah pi kerja, dah tak payah susah2 mengadap karenah orang kat tempat keja ni.. 
lagi satu yang menarik adalah pemandangan pagi2 tu..kiri kanan sawah, aku akan lalu satu kawasan yg nampak sawah padi terbentang berlatar belakangkan gunung jerai, pastu dengan sinaran mentari pagi yang ceria sekali.. tapi aku tak leh nak snap gambaq la..kan pagi2 rush nak masuk keja...
alangkah bagus kalau duit dah cukup banyak, cukup utk hidup sampai hari tua, kalau umur panjang la..tak perlu bekerja..tak perlu rush pagi2...

haishhhhh..miss norh, sila berhenti bermimpi...huh..

No comments: