bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Thursday, January 20, 2011

dari Pantai Chenang ke Tasik Dayang Bunting

Pantai Chenang


Kalau ambik gambar dekat2, censored pulak..he he


Cantik airnya tapi tak leh lawan redang...


bot untuk island hoping


akan cuba jet ski suatu hari nanti...

berada dalam kapal layar, bersantai2 di kelilingi pulau2... best kan?


ada cita2 tak untuk miliki ini?


ciptaan Dia yang pelbagai..






kena trekking untuk sampai ke tasik

bagaimana tasik ini terbentuk..


amaran

nampak tak kepala, dada dan perut si dayang bunting tu?






kapten bot cerita, musim cuti sekolah, penuh laluan ni...

12 comments:

Lina Rahim said...

geram tengok gambar2 Langkawi kat blog ni..cantik-cantik belaka..betulkah kalau nak dapat anak minum air kat Pulau Dayang Bunting tu..

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

salam perkenalan
salam ukhwah
salam ziarah balas
terima kasih jadi follower phd

SELAMAT HARI ULANG TAHUN

Wassalam

Eda said...

wow...best!!!....teringin nak pegi lagi sini...

Alin Marlini said...

dah 2 kali pergi Langkawipun tak singgah dayang bunting...:)nak kena pegi lagi nih...

GreenAppleKu.com said...

norh..saya dah masukkan blog norh dlm bloglist saya tapi norh kena letak blog saya dlm senarai bloglist norh. Nampaknya norh kena buat senarai bloglist lepas ni sebab GA lihat blog norh belum ada.

yana said...

wahh,cantik'ny..yna t'ingin sgt nk p lgkwi tp xb'ksmpatan ag nk jjak kaki kt c2 even tmpt yna ni xd la jauh sgt..huhu~

norh said...

*Lina
tima kasih..suka ambik gambar mcm2 ni..nak pulak tempat2 cantik macam ni.. :)
khabarnya lebih kurang macam tu la...tapi dulu2 kot...sekarang ni dah tak dah kot..sebab dah ramai sangat pengunjung...

norh said...

*Rozali
Waalaikumussalam..
salam perkenalan :)
terima kasih atas ucapan..

norh said...

*Eda

damai ada di situ :)

norh said...

*Alin

Island hoping mesti pergi.. segarkan minda :)

norh said...

*GreenApple
tima kasih masukkan dlm blog list GA..
memang blog awak dah ada dlm bloglist saya, cuma tak publish ja..
nanti saya belajar setting bloglist ya..

norh said...

*yana
alang2 dah ada dekat2 sini, pergi ja rehat2 kat sana :)