bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Saturday, January 22, 2011

mengharapkan rahmat Ilahi

Ku kira aku telah berjaya meningkatkan tahap positif dalam diri berbanding tahun lepas..,walaupun masih ada beberapa hal yang aku perlu improve..
contohnya, menangani stress kat tempat keja..dan menangani perasaan sedih (yang mana aku tak kongsi di sini).. 
tapi sebenarnya, kehadiran semua perasaan ni adalah normal lah kan..
kalau tak rasa semua tu, manusia kah aku? 
aku bukan dilahirkan untuk menjadi robot yang boleh di'set' dengan hanya gen gembira dan bahagia sahaja...
ku cuba buat yang terbaik..namun tetap sedar ku cuma sekadar insan biasa yang punya kelemahan.. 
mengharapkan rahmat dari Ilahi untuk kebahagiaan dunia dan akhirat...
terima kasih buat teman2 di sekeliling yang sentiasa mengambil berat dan juga sahabat2 baru yang dikenali melalui dunia blogging ini ... :)

2 comments:

Gentleman Frog said...

salam,

stress. siapa pun alaminya

norh said...

Gentleman Frog

Salam

yup, semua pun alami..tapi adakah semua org hadapinya setiap hari?