Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Tuesday, January 3, 2012

pagi di aonang

 episod sebelum



pagi2 kami ambik skuter kat depan hotel...malam tu dah tanya rent untuk skuter sebiji brapa.. rm20 sebiji.. motor yang aku naik, minyak dah ada lebih dari separuh tangki :) ...best ah, tak payah nak isi minyak lagi dah.. minyak kat sini dah la mahal.. ron 91 harga rm3.30.. 

pi cari breakfast kat kedai semalam..jumpa lagi pakcik2 semalam..depa dah nak balik hari ni..dok peringat lagi suruh add kat fb..takpa dato', saya dah add dato' kat fb noh.. sempat lagi aku dok ricky van yang depa naik tu harga brapa.. rm 450 utk satu hari sekali dengan minyak..ohhh boleh gak la kalau nak plan trip kedua ke sini..he he.. terasa nak tukar profesyen agen pelancongan pulak..he he

pastu kami merempit kat pantai aonang..takdak orang sangat pagi2 ni..posing lebih kurang, balik hotel, siap untuk trip 4 island pulak..start kul 8.30 tapi naik bot dalam kul 10..trip kali ni ada 10 org.. jom layan gambar dulu..next entry aku sambung pasal pakej 4 island ya.. :)






pantai aonang


kawasan ni, malam meriah..pagi sunyi ja..


kutip siput2 untuk dijadikan cenderahati


skuter yang ada minyak lebih dari separuh..he he


kali ni naik lori kecil ja

kawasan berkumpul untuk island hoping





5 comments:

faraherda.razalan said...

Ada yg mengeluh myk kat Msia mhl kan?

=p

miloaiskurangmanis said...

salam norh... pantai aonang - cun beb!

Dr K said...

cantik juga pantainya..ada batu tengah laut....best kalau ambil gambar time sunset ni...

noor said...

norh...rupanya gi sini hihihihi..mesti best kan akak xpnh ke sana lg

NasQ said...

aku jeles!