Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ad

Monday, February 7, 2011

Shapes V Face




pernah tengok tak iklan face lifting cream ni?... sebelum ni aku tak kisah sangat pasal iklan ni..tapi dua tiga menjak ni, memang aku tak suka gambar aku diambik dekat2..sebabnya? dagu berlapis itulah..bila iklan ni keluar..aku dok terpikir2 gak mukaku menjadi bentuk V (angan2 di siang hari)..tapi belum nak beli pun..seperti agak mahal..sekali, moisturizer  aku dah abih..
dah alang2 nak beli baru, baik aku tangkap satu face lifting cream..mana tau, kot betul2 menjadi V shape tu.. nampak tak pita pengukur tu?.. Bio-essence dah provide untuk tengok perubahan pada customernya :) .. 
nanti2 kalau berjaya, aku buat entry..kalau2 ada yang berminat nak cuba.. 
tapi kalau aku tak buat entry pasal ni, faham-faham lah ye... he he he

6 comments:

miloaiskurangmanis said...

salam...

Cik Ina Do Do Cheng said...

okey gak pakai bio esnce face lifting, akak dulu pernah guna.tapi kena rajin.tak pernah pulak dapat pengukur tu.

NasQ said...

nanti kalau ok bagitau aku...aku pun nak try gak ni...

norh said...

*miloais

salam

norh said...

*kak ina

berkesan betul ye kak? best la kalau macam ni..he he

norh said...

*nasriq

orait ..nanti aku bagitau ye.. :)