bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Wednesday, March 23, 2011

alangkah indahnya...

pagi yang berkabus



ini suasana pagi semalam,
di hujung jalan tu sebenarnya ada bukit tapi sudah dilitupi kabus...
rutin pagi aku, buka pintu pagar dan pandang ke sebelah bukit tu...

alangkah indah jika setiap pagi, 
aku cuma perlu keluar rumah, 
lepas tu hirup udara segar macam ni, 
lepas tu membelai pokok2,
lepas tu hirup secawan kopi..
(ohhh, ini semua cuma angan-angan)...

alangkah indahnya kalau aku tak perlu memandu ke tempat keja dengan perasaan dalam keterpaksaan (saat ni aku tengah ada konflik diri..hu hu)....

tapi kalau aku tak start kereta dan sampai ke tempat keja, tak dapat pulak aku dengar suatu berita baik semalam; yang julung kalinya kedengaran... *wink*

9 comments:

As-Syams' said...

wah saya org 1st komen. naper wak? konflik? saya pun..tp hari ni dah ok hehehhee..

'wink!' apa berita baik tu? bisik bisik...tahniah!

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

saya tunggu berita baik tuu

Wassalam

Nasriq said...

berita baik? bonuskah?

miloais said...

berkabus
sejuk kan???

share lah berita baik itewww!
tahniah ye...

noor said...

suka tgk kabus..nyaman2 sejuk jer mata memandang

h4ni3 said...

nak tau jugak ape berita baik tu
hehe

Ann Huda (Ate) said...

Berita baik, tak baik simpan2 tau...;)

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Nak tahu, akak pun nak wink sama.tak baik rahsia tau.

norh said...

*As-Syams
*Atuk
*Nasriq
*milo
*h4ni3
*Ann Huda
*kak Ina

berita baik itu adalah.............
he he he he
hari ini dalam sejarah; saya dapat performance bonus.. :)