bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Thursday, March 3, 2011

batu feringghi






zaini, lina, aqis...

nak ikut makndak pi feringghi lagi dak?


gambar2 ni masa tahun lepas..

walaupun orang penang,
tapi lepas setahun baru nak jejak feringghi..









7 comments:

miloais said...

bestnya gi mandi laut kan???
lama dah iols tak bercuti2 di tepian pantai ni!

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

lama betul dah tak ke pining

dengar kat radio, selalu jem kat jambatan pulau pinang

Wassalam

Eda said...

jalan aje ek...

norh said...

*milo

tak suka sangat dgn pantai feringghi..panas...
syok bawak budak2 ja..

norh said...

*Rozali

Waalaikumussalam atuk

mai la penang..saya bawa jalan2..
rasanya sejak dah ada 3 lane tu, dah kurang sikit kot jem.. saya tak keja kat penang, jadi takde kaitan dengan jem..he he

norh said...

*Eda

dekat ja..tempat kelahiran..ngeh ngeh
mai la jalan2 penang.. :)

Uncle said...

batu feringgi? selalu uncle pisana masa duduk tanjong dulu...