bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Wednesday, March 30, 2011

hey, awak tu bekerja!

kalau tak rasa sakit hati,
itu bukan dinamakan bekerja...

kalau tak rasa tersepit dalam situasi yang sukar,
itu bukan dinamakan bekerja...

kalau tak rasa meja tu penuh,
itu bukan dinamakan bekerja...

kalau tak rasa lain pendapat dengan orang atas,
itu bukan dinamakan bekerja...

kalau tak strive untuk tenangkan hati sendiri,
itu bukan dinamakan bekerja...



mode:
sakit kepala











16 comments:

Insan Marhaen said...

kalau meja penuh, tu namanya tak buat kerja..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Norh ubat sakit kepala , kena relax, apakata hujung minggu norh mengspa diri.

As-Syams' said...

aslkm awak. kesian awak. sakit kepala stress yer...sabar bebanyak yer. saya pun sakit kepala jugak tapi sakit kepala sebab demam. mari kita sama-sama sabar yer awak. saya pujuk awak ni. mari saya tolong lontarkan stress awak jauh jauh jauh...

Nasriq said...

huhu... no komen... kita serupa...

norh said...

*IM

asal nak kosong ja, ada ja yg 'dengki' letak docs atas meja..hu hu

p/s: td sebelum balik, semua docs sumbat dlm kabinet, sbb sakit hati tengok docs tu..hu hu

norh said...

*kak Ina

kak, tak pernah try lg spa ni..syok gak kot noh kak..nak try tp kenapa ntah mcm segan...he he

norh said...

*As-Syams

thanks..
hu hu..entahla sampai bila nak stress mcm ni..
mangsa keadaan..

norh said...

*Nasriq

hey, kita bekerja kan!...
hu hu hu

sha a.s said...

awak, mana2 keje mesti ade bnda2 yg stresskn kepala ni......yg penting, keje tu amanah Allah, kalau kite redha+terima, insyaAllah rezeki tu diberkati Allah..... :)

norh said...

*sha

tu lah..sedang memujuk hati ni..

Ann Huda (Ate) said...

Napelah adik sorang ni? Stress ngan keja? Pi mandi air hangat pas tu pejam mata. Mg Allah beri kedamaian, ketenangan dan kelapangan hati.
Good night.

h4ni3 said...

hihi.. tau takpe
papepun, syukur jugak la kita still ada kerja kan.. huhu

miloais said...

kesian nya kat norhhhh....
sabar ye norh
resam bekerja memang begitu nokkkk
kena pandai susun jadual
buat priority list
insyaallah - boleh tu!

bunga said...

haha..meja bunga xpenah penuh..ahha

Chereta Chenta said...

adohai..gue pun sakit kepala. kita x penah-nya betul

Uncle said...

love it...