bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, March 15, 2011

hobi dulu-dulu

hujung minggu  hari tu, baru terasa keletihan dek urusan2 kerja minggu lalu..
tapi pagi sabtu tu, tak jadi sambung tido lepas bangun solat..
sebab?
aku baru terasa nak baca novel yang ada di tepi katil, 
dah lama aku pinjam dari anak menakan tapi tak sempat2 nak dibaca..
pegang ja novel tu, 
aku baca sampai khatam,
walaupun perut dok berbunyi..
maklumlah, dah lebih kurang lapan tahun kot aku tak baca novel.. :P

dulu-dulu, kalau orang tanya aku hobi apa?
jawapannya adalah membaca..

sekarang kalau aku ditanya hobi aku apa?
jawapan aku yang pasti; 

ENTAH ... 

samada aku ada hobi yang terlalu banyak nak disenarai.. atau aku dah tak sempat ada masa lapang untuk hobi... 


7 comments:

Didz said...

Hobi saya dari dulu sampai sekarang tetap sama - Makan. Hehe..

h4ni3 said...

hobi saya pun.. entah
hehehe

BonekadalamChermin said...

hmmm

hobi aku ialah
apa saja benda yg bleh buat bila free


ok,

bila aku free?

kakakaka,

ENTAH!

adehs

eMMe said...

hobi? mane de hobi
minat n hobi same kan?
takde minat, suke dok telepap depan tivi, tapi....takleh gak dok melekat depan tivi,
masak.....kang ade yg kebuluran lak kan....hehehe...

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

bila jumpa kekawan blog
cakap ler hobi berbloger
he he

Wassalam

Cik Ina minat Do do Cheng said...

akak tahu ko tak de hobi , sebab ko terlalu busy ngan kerja.hobi adalah kerja yang dibuat pada masa lapang.

Nasriq said...

alamak...kita pun tak ada hobi jugak la... pasal buat ikut suka dan masa,,,