bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Saturday, March 12, 2011

keletah Qaseh

hari tu masa turun KL, sempat jumpa budak kecik ni; Qaseh Balqis..








aku : aqis beli kat mana selipar ni?

balqis : tat tedai teliper la andak (kat kedai seliper la makndak)..

suatu jawapan yang jujur..kan!

20 comments:

Nasriq said...

Wuaaaaa... bulatnya mata dia... comey2....

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Comellah Qaseh ni.mintak makcik sikit ice cream.Norh memang trend sekarangke selipar tu kaler lain lain.

norh said...

*Nasriq

nak berkenalan dengan dia ke? he he

norh said...

*Kak Ina

Comel kan kak.. kalau akak mintak, dia bagi ja..dia ni jenis budak tak kedekut..
trend mcm tu kot...saya berkenan ke seliper tu, sebab tu saya tanya dia beli kat mana..alih2 sy dapat jawapan macam tu..he he

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

pandai qaseh bergaya

Wassalam

norh said...

*Rozali

Waalaikumussalam atuk

semua gambar2 tu, gambar candid ja..konon2 tak mau gambar dia diambik, tu yang pusing merata tu..
bila dah dapat makanan, diam kejap...

Ms kertas said...

ahah budak2 mmg jujur kan..mcm nak jadi bbudak je,tp kena terima hakikat,ada zmn bayi,zmn bdk2,zmn remaja,zmn dewasa,tua n so on..eh skrg ni i melalui zmn apa ek?not gurl,not yet women..cett perasaan meh ..hahahha

DeLancrettLurpak said...

kalau dia kata beli selipar dkt pasar basah lagi haru ok! hehehehe

Insan Marhaen said...

anak kecil memang comel. bila dah besar banyak omel....

So Shy Lady said...

hahaha so sweeeeeeeeet! ;P

whitecappuccino said...

cute! semua pink..

eMMe said...

norh, saya ade spasang selipar sebelah lain sebelah lain, beli kat Langkawi, bulan............. tahun................. 2009, masih elok! coz jarang pakai, pakai gi jenjalan je, buat belari, huh! mesti dah lame arwah selipar tu kan, heeee~

fyna said...

huhuhu..tomey2 je...
:)


jom singgah n follow belog saya...
http://inibelogfyna.blogspot.com/

norh said...

*Ms Kertas

I suka la ayat u tu, not gurl, not yet a woman..ngeh ngeh

norh said...

*DeLancrettLurpak

ha ha ha..kalau dia jawab mcm tu, confirm sy jadi confuse.. :P

norh said...

*Insan Marhaen

kecil2 ni masih boleh dilayan karenahnya..besar sikit, jenuh kena lagi bijak melayan budak2 zaman sekarang..

norh said...

*So Shy Lady

thanks bg pihak aqis.. :P

norh said...

*whitecappucino

pink for sweeties...

norh said...

*eMMe

saya banyak selipar..selalu guna gi jalan2 jugak..kalau beli sandal tumit tinggi, boleh dikira berapa kali pakai..he he he

norh said...

*fyna

makciknya tumpang gembira..he he