bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Friday, March 25, 2011

keping jagung



hari2 dok tengok coklat masakan dengan cornflakes kat dapuq ni... tapi jangan tanya dah brapa lama dok tersadai kat tepi fridge tu..hu hu hu..
sebelum bahan-bahan tu expired, hari ni aku gagahkan diri hasilkan imej seperti di atas..

boleh lah habuan kudapan depan tv..
satu bekas simpan rumah aku..
yang lain, bawa balik rumah mak..
confirm abih dimakan budak2 tu hujung minggu ni.. 



17 comments:

Eda said...

wuaaa....ske cornflakes coklat jugak...bak mai skit norh..huhu

Nasriq said...

tolong pos sikit... di alamat ini yea...


no 453627281
jalan jalan cari makan
taman makan sesaja
kampung lobster
perut darul boroi...

Sham said...

salam kenal...

weh saya nak jugak..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

akak sokong.tiba-tiba teringat barang dalam fridge balance raya lepas, sebelum expired baik tiru Norh.

Insan Marhaen said...

baik untuk kesihatan ke nih? ha..ha..

norh said...

*Eda

hat paling senang nak buat..ha haha

norh said...

*Nasriq

bukan ke kamu ni tengah outstation..nanti tak dapat pulak kamu nak menambah keboroian..he he he

norh said...

*Sham

salam kenal..
nak eh? jemputlah mai utara.. :)

norh said...

*kak Ina

ha ha ha..
bahan2 saya tu pun dari balance raya tahun lepas la kak..he he

norh said...

*Insan Marhaen

baik untuk perasaan..he he he

Uncle said...

saya dok buat muffin tak naik2 lagi ni...

gadisBunga said...

ni sat ja abis niiii~

norh said...

*Uncle

uncle mana payah dok susah2..uncle order ja teruih ada org mai hantaq..best noh lagu tu.. :)

norh said...

*GB

confirm 100%..hiks

Syeeda Sobbihi said...

wahh..rajinnye norh.. pos sini sket! hehee

norh said...

*Syeeda

rajin??
entry yg seumpamanya adalah tiada ya sebelum ni.. :P

DeLancrettLurpak said...

awak pakai cooking coklat ker?


hari tu, saya pakai coklat maltesers buat benda ni, sedappp!! hehhe