bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, March 21, 2011

Shakira



sorang lagi buah hati; Shakira..
yang ni tiap2 minggu aku jumpa..
kalau dia tak menyakat aku, aku yang menyakat dia..
minggu lepas bergaduh, kena penampar & cubit dengan dia..boleh tahan gak la penampar dia singgah kat pipi aku..
kuat makan..semua dia belasah, tak macam Qaseh Balqis, cekeding ja..ini isi semua kejap2..
dia dengan Balqis, beza umur 3 hari.. dua-dua lahir bulan yang sama dengan aku...

17 comments:

gadisBunga said...

rambut kerinting, bibir montel.

kiss sikit!!!

noor said...

wah nama best arrr!!!
cute rambut dia
kuat mkn bgs..aiman dh krg mkn sdh kurus

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

bulatnya mata dia

Wassalam

Uncle said...

fuyoo...lain macam punya usyyar ni nampak gaya....cair nanti bila dah besar nanti..

Ann Huda (Ate) said...

Kita suka budak kuat makan. Sng nak jaga. Nanggis jer bagi makan...hahaha.

h4ni3 said...

booolatnya mata dia

norh said...

*gadisBunga

tak baginya kalau nak dipotong rambut dia..

flying kiss for u aunty GB.. muahh :)

norh said...

*noor

macam artis..he he
kuat sangat mkn..apa2 yang kita makan, semua dia pun nak..

norh said...

*Rozali

Waalaikumussalam atuk,

kalau dia marah, lebih bulat lagi tau..he he

norh said...

*Uncle

ha ha ha..ye la tu uncle
nanti sy snap satu gambar dia tengah menjeling...gerun weh..

norh said...

*h4ni3

sama bulat dgn perut dia... :)

norh said...

*Ann Huda

betul3x..kalau agak2 dia nak buat lagu, umpan ja apa2 makanan..he he

MasZuber said...

amboi..mata buntal...

gedek! said...

Dpaat kat uncle.. uncle gigit pipi dia dua-dua belah!

norh said...

*MasZuber

tunggu mata buntal itu menjeling ya..he he

norh said...

*gedek

belum sempat uncle nak gigit, dia gigit dulu tau..budak ni nakal sangat...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Norh muka sebijik cam Norh. comel dan mata memang bolat.anak buah mestilah serupakan.