bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, April 18, 2011

cerita tak best

cerita tak best...
laptop tak sihat, di serang virus semalam..
entah bila nak sihat tak tau la..
jadi, selama tak sihat ni, tak dapat la nak melawat kawan-kawan bagi salam..
kalau sempat, waktu lunch saya melawat, jadi silent reader je ye..
take care my dear friends...
hu hu hu...saya pun jadi tak sihat jugak ni, sedih :) ...

20 comments:

gadisBunga said...

olololo cian diye dan laptop.

meh ai bagi antivirus meh. kat laptop, bukan kat awak. huhuhu~

kakchik@ella said...

dah bwk laptop jmpa dktor?

Nasriq said...

tu tandanya? nak dapat laptop baru...hoho...

Daddy Ziyyad said...

takyah pakai laptop.

pakailah iPad. :)

sha a.s said...

alorhh...biar lappy jela x sehat..xyah la tuan tu pn ikut x sehat sama :)

gedek! said...

Semoga laptop cepat semboh dan tabah.... Jangan lupa makan obat tau!

Cik Ina minat Do do Cheng said...

patutlah menyepikan diri dua tiga hari ni.semoga laptop cepat baik ye. biasalah tu cam akak gak, bila laptop tak sihat jiwa pun tak sihat sekali.kalau betul tak sihat kena makan ubat tau.

Lina Rahim said...

Get well soon...to u and ur notebook... ;-)

h4ni3 said...

beli baru! hehe

miloais said...

pulak dahhhhhh!~

uols dah makan ubat blom ni???

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

semoga laptop dan tuannya cepat sembuh.

;o)

Mr iz said...

lapto tu mogok kot...he hehe... moga laptop akak tak akan mogok lagi ye....kak kena update antivirus selalu...

tasekM said...

aku pun tak sihat.
senggugut.
heh.


z = 6.


.

ainnoraini said...

tak pe nnt dah sihat kembali ceria...
same la jugak...kalau laptop meragam..kite pun same jugak jiwa kaco...

Eda said...

eh, norh kan keje dlm sektor pharmaceutical, bg la ubat2 yang ada tu...hehe

BonekadalamChermin said...

cepat2 baek ye...






:D

whitecappuccino said...

rehatla..kita pun penat gak

Didz said...

Kena servis lappy dengan tuannya sekali, bawa rehat banyak2... Semoga cepat sembuh norh ;)

Nasriq said...

xok lagi ke?

norh said...

kawan-kawan,

terima kasih semua..
sayang kamu.. :))