bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, April 11, 2011

soalan feveret

sebelum ni, soalan feveret yang ditanya pada aku berbunyi macam ni;

bila nak kawen?

jawapan aku;

samada akan jawab belum ada jodoh atau hanya senyum..

dan sekarang ni, orang dah malas nak tanya soalan tu kat aku kot.. :P

dua tiga menjak ni, soalan yang kerap ditanya pada aku;

bila nak tukar keta?

jawapan aku...

sayang keta tu...lagipun tak perlu agih duit untuk ansuran bulanan..dan, ukur baju di badan sendiri..lagi di kejar kehendak, lagi tak pernah rasa cukup...

16 comments:

Nasriq said...

nak tanya jugak boleh?


ok.. itu jea nak tanya...

bujal X said...

lepas kawin orang tanya bila nak beranak~~

whitecappuccino said...

dorang tengah fikir nak tanya soalan lain pulak tu :)

Eda said...

bila nak beli rumah?..hehe

smlm pegi usha rumah tgk show house...ermm..nampaknya belum mampu lagi nak memiliki rumah sendiri..huhu

norh said...

*Nasriq

soalan pertama, jawapan ada di atas..
soalan kedua, jawapan ada di atas..

he he he

norh said...

*bujal X

menunggu waktu ditanya soalan tu.. :P

norh said...

*whitecappucino

contohnya seperti, kamu suka tak kalau dapat makan free?.. he he

norh said...

*Eda

rumah pertama dah..
kedua, ketiga belum..
he he he

Insan Marhaen said...

lepas beli kereta depa tanya balik, bila nak kahwin...

malu bertanya sesat jalan..

h4ni3 said...

kena tgk cara orang tu bertanya
kalau dia tanya ala-ala nak bergurau, ok lagi
tapi kalau dia tanya sambil kecik-kecik mata, pastu pandang atas bawah, tu namanya nak kena debik.. hehe

Cik Ina minat Do do Cheng said...

akak tanya sikit boleh, kenapa ada orang berani nak tanya cam tu ahhh? he he he. pasal kahwin tanya dalam bentuk gurauan okeylah boleh diterima akal, kalau tanya bila nak tukar kereta, rasanya tak patut.

bunga said...

bunga pun dah ada yang tanya bila nak kawin..tapiii...cam biasa lum ada jodoh datang..ahah

norh said...

*Im

tapi depa tak habaq pulak depa sesat..

norh said...

*h4ni3

bukan setakat debik..nak kena flying kick tu..he he

norh said...

*bunga

takpe, bunga masih muda.. :)

norh said...

*kak ina

depa patut tanya soalan yang lebih mencabar la kan..setakat soalan nak kawen tu, dah tak relevan..muahhaha