bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Wednesday, May 18, 2011

semangat



hari ni ada orang nak tumpang semangat aku..ha ha haha..
yang sebenarnya, semangat aku pun aku tak pasti dok mana...
aku cuma bertahan buat kan orang tengok aku sentiasa ada semangat ja...
dalaman?
masih mencari semangat yang tersembunyi... 

11 comments:

Nasriq said...

isk... main sembunyi2 lak malam2 ni yea...

Ann Huda (Ate) said...

Dah jumpa lom semangat nya? Jgn kena curik dah...

Insan Marhaen said...

Itu dah cukup bagus. Memberi orang tumoang semangat kita dah kira satu sedekah...

bunga said...

dah jumpa lum..cayokk..cayookk..

Didz said...

Asal jangan lemah semangat, syukurlah ;)

Kakzakie said...

Mesti ada yg tersorok sendiri tidak sedar. Kalau tak mengapa ada yg hendak menyandarkan diri

MasZuber said...

ade di sini semangat itu..

miloais said...
This comment has been removed by the author.
miloais said...

semangat iols menghilang
disebabkan kemengantukan yg teramat sangat!

sha a.s said...

mana pulak la budak semangat tu larikk yer...hurmm

Daddy Ziyyad said...

kus semangat!

:P