bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Thursday, July 28, 2011

pulut mangga

aura negatif siang tadi masih berbekas...
sambil geram tengok bola, sambil layan foto jalan2...

pulut mangga kat hatyai..
sedap teramat...
kat mana lagi yang ada sesedap ni ye?




14 comments:

gedek! said...

saket jantong tengok bola!

Tukang Karut said...

luruh jantung den...

Kakzakie said...

Malas cakap bola tu...norh nasib baik belum puasa lagi... Terliur nampak mangga tu...:)

sha a.s said...

geram tgk mangga tu!

gadisBunga said...

cantik gila mangga dia!

BonekadalamChermin said...

dkt perlis adaaaaa



:)

Asrul "iLham" Sany said...

SODAP...suka makan gak masa kat kg... ;D

Bigdaddyz said...

mangga ini benar2 mengancam nafsu...hehe

Cik Ina Do do Cheng said...

akak tak pernah lagi makan mangga ngan pulut. sedap ke? lenkali nak cubalah

Cik Syeeda Sobbihi said...

kalau nak makan pulut mangga camni, kat bukit bintang perlis ada makan pulut dengan mempelam harum manis. kat ladang mempelam tobiar MADA pun ada jugak, makan pulut dengan mangga chok anan.. gerenti best.. tapi kan, sekarang dah abis musim! kene tunggu bulan 6 tahun depan eyhhh..

Cinta Misteri said...

mak aihhh...sodapnyer...nak2 bulan puasa nih

Ann Huda (Ate) said...

Ate baru makan buka semalam. Beli kat org Bangkok Muslim yang jual kuih kat Keramat, KL. Sedappp..RM5 satu set.

bunga said...

ok..memang sedap k..:)

Eda said...

dapnye...huhu