bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, August 8, 2011

azam minggu ni

minggu ni,

aku berazam,

tak mau gaduh dengan bos lagi dah,

sebab bila tergaduh, 

dia terasa.

moga azam tercapai untuk minggu ni... :P




p/s: aku berani gaduh sebab at the end dia perlukan aku.. :)

24 comments:

sha a.s said...

ahahaha...klakar la norh....

Daddy Ziyyad said...

fullamakkk...boleh gaduh selalu dgn bos :P

Matahari said...

alaa...biasalah tu kalo gaduh gaduh manjee ehehhee :) saya pun pernah macam awak. gaduh pastu manja-manja balik kih kih kih...

Rozali said...

Assalamualaikum Norh

Alhamdulillah
pasang niat tak mahu gadoh

tak baik gadoh2 dlm bln puasa ni...

SELAMAT BERPUASA

Wassalam

miloais said...

boleh gitu kan nok???

lepas ni merajuk le nak benti keja
konpem boss bagi naik gaji
hik hik hik

Tukang Karut said...

ni dinamakan gaduh2 manja dengan bos...

Ann Huda (Ate) said...

Jangan tetiba boss merajuk udah...:)

MasZuber said...

ehehhehe,

bos kasi markah SKT best tak akhir tahun?

norh said...

*sha

bergaduh berpada2...heh he he

norh said...

*DZ

hobi saya..ha ha ha

norh said...

*Matahari

bijak awak ni..gaduh2 manja.. :P

norh said...

*Rozali

Waalaikumussalam atuk..

ye la..tak baik gaduh2 bulan puasa ni kan.. nak pulak dgn bos..tp takpe, cuti dah approve.. :)

norh said...

*milo

betullah uols

naik gaji??
mimpi la bab tu..
tapi iols bergaduh ikhlas, menegakkan kebenaran.. :P

norh said...

*TK

mengeratkan hubungan silaturrahim..he he

norh said...

*Ate

dia merajuk kejap ja.. :)

norh said...

*Mas

SKT tu apa eh?
kat tempat sy rate guna KRA..
boleh tahan gak la..

Asrul "iLham" Sany said...

sy stakat ni takde masalah ngan bos ar...

akak yg jd editor sy tu mak hayam...lawak hahaha

Uncle said...

Yang dok pi begaduh tu pasai apa? Tapi selalunya lagu tu lah...mula2 gaduh...tapi tak lama, boleh "jive" dan jadi rakan ter kamcheng!

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

trime kasih berkunjung, komen dan folo blog sy..

sy amat menghargainya..

semoga berkunjung semula ya..

selamat berpuasa

whitecappuccino said...

wah! berani betul ni suka gaduh dgn bos..

norh said...

*AIS

ni mesti pandai ambik hati bos nih..

norh said...

*sahrom

Waalaikumussalam

sama2, selamat berpuasa :)

norh said...

*uncle

sy cuma berkata yang benar..hu hu

norh said...

*wc

he he he.. beradaptasi :)