bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, October 4, 2011

hati

pintu hati ada di mana?
tambah pulak, pintu dah berkunci tapi tak tau kunci ada kat mana..
tak pasti, sengaja tertinggal atau sengaja terbuang..
kalau tak nak guna kunci, boleh buka dengan cara apa lagi eh?
kalau boleh buka,
boleh ke nak isi semula hati tu?
ataupun memang hati dah selesa kosong?



nota: otak dan hati; anugerah yang tak tercapai dek akal 

18 comments:

budakijaupendek said...

hati ni complicated.
huhu
kadang-kadang diri sendiri pun tak mengerti.

miloais said...

panggil locksmith... konpem bleh bukak!
hehehehe

fatt said...

soal hati hanya empunya badan je tau

Erani Zuhran Mohd Nor said...

KITA TERJAH!!!!!!!! REMPUH BAGI BUKAK...hehehe.
Kosong masih boleh diisi...Sengaja buang tu jer susah nak cari balik...

h4ni3 said...

hati..
memang betul cakap budakijaupendek
kalau nak buak, kena operate.. kena buat laparotomy.. kena bagi general anaesthesia.. huhu~ complicated tuh!

Fatin Mraz said...

kunci nya di mana satu hal. boleh tak boleh bukak satu hal. sebab ada pintu yang siap selak.

jd, pintu yg mudah dibuka adalah pintu yg tiada selak di dalam..cukup dgn kunci.

jadi bila jumpa kuncinya, pasti boleh dibuka...


FM setuju ngan fatt, tuan punya bdn jer yg tahu..pintu hati di mana

Cik Ina Do Do Cheng said...

tunggu hati diketuk ke Norh.selesa atau tidak, Norh sendiri ada jawapannya

norh said...

*bip

suka2 ja hati ni,
kadang2 ok, kadang2 tak ok..

norh said...

*milo

mana nak cari locksmith yg paling handal? :P

norh said...

*fatt

kadang2 tak dapat jawapan jugak..

norh said...

*kak era

nak terjah? kang punah pulak.. :P

norh said...

*hanie

dah banyak mana hati yang kamu operate? % berjaya? he he

norh said...

*FM

selak dah tersangkut agaknya..

norh said...

*kak ina

jawapan yang kadangkala berubah..

Tukang Karut said...

hati dan akal selalu bergaduh!

gedek! said...

jangan biarkan kosong....

nanti jin datang bertandang!

eMMe said...

ku dtg mengetuk pintu hati mu norh, hahahhaa!!! oh hati2 la, bile seseorang yg hadir di depan mu...harap ikhlas menyintai mu...

MasZuber said...

tepuk jiwa, tanya hati,

mahu atau tidak.. :)