bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, October 18, 2011

langkah-langkah menabung





skuter yang sangat cute,
ada hati nak beli,
nak bawak pi keja..

jimat minyak,
boleh tambah tabungan untuk berjalan lagi..
:)

9 comments:

Erani Zuhran Mohd Nor said...

beli skrang boleh bawak masuk kilang sampai bulan 4 nanti..hehehe.. tak yah parking tepi jalan dah. siap ada bumbung lagi..

miloais said...

skuter itu memang cute

iols tak ada lesen motor le...
kalo tak - nak jugak menabung beli...

h4ni3 said...

almaklum ler skrg minyak mahal, harga barang naik.. bagus tu, jimat cermat.. bagus.. huhu

Tukang Karut said...

norh pandai ke merempit?

norh said...

* kak era

memang boleh bawak..tapi cuba tolong pikir sat saya nak tolak naik bukit tu lagu mana? ha ha

norh said...

*milo

rugi la kak takde lesen moto..

norh said...

*hani

tempat keja, 15 min ja..sure jimat..he he

norh said...

*TK

jom lumba :P

Cik Ina Do Do Cheng said...

kalau kat sini ada, nak gak akak beli, senang gi keja.