bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Saturday, November 12, 2011

workshop


laptop masuk workshop
keta masuk workshop
nak fikir apa lagi
redha ja lah..

melangkahlah ke midvalley dengan tenang hati
sama ada untuk timba ilmu atau shopping

:)


 


13 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

sabau jelah cam berpakat je kereta ngan laptop. alang alang dah sampai mid valley shopping sekalilah nampaknya:)

whitecappuccino said...

Oh! kami dah biasa begini..bila satu keta masuk workshop, keta yg lain pula menyusul selepas itu, kemudian PC wat hal, laptop anak pun rosak..

Tukang Karut said...

pergi loowyatt la... beli laptop baru... tak pun galaxy 10.1 ke... hoho...

MulutPayau said...

kalau ke midvlly...mmng kena soping...lepas ni baru pikir pasal keta dan l/top....heheheh..

Fatin Mraz said...

musim masuk workshop nih..

;)

Ros said...

Salam,

Kereta suami Kak ros pun baru ja keluar workshop...

~SaL IjOu~ said...

jalan2 tenangkan hati~ ^^

insan_marhaen said...

syukurlah kerana puan tuanpunya kereta dan laptop tak masuk workshop. masih boleh shopping...

Gentleman Frog said...

Salam,

jgn org masuk workshop sudah..

Blog GF berpindah: http://toadjitsu.blogspot.com

Yan said...

shopping tu therapy yang bagus..go ahead..hee

whitecappuccino said...

laptop tak keluar workshop lagi ker norh?

Pondok Usang said...

anda bile nak bukak workshop..

ratusiput said...

shopping tu kan terapi... :)