bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Sunday, January 29, 2012

soalan yang tiada jawapan


majlis kahwin salah seorang dari teman serumah pada minggu lepas..




p/s: ada saranan jawapan tak untuk soalan 'bila nak kawen?'

11 comments:

Fatin Mraz said...

insya allah..

ainnoraini said...

biar la apa diarang nk tanya...
Insya allah akan tiba masanya nanti...

Erani Zuhran Mohd Nor said...

tak yah jawab sebab soalan depa tu tak ada penghujung.
belum kawin-setiap kenduri kawin tanya bila nak kawin... (dlm hati, depa ni tak suka ke aku dtg kenduri ke?)
lepas kawin- tanya gak bila nak beranak (dlm hati, depa ni tak fikir ke nak tanya soalanpun, baru 2 hari jer akad nikah?)
lepas beranak - tanya bila jugak, bila nak tambah (dlm hati.. depa ni nak kena belasah ke... aku baru jer sehari mai balik keja)

MulutPayau said...

InsyaAllah...akan tiba masanya nnti....

whitecappuccino said...

sampai masanya..insyaallah .kena tempias duk sebelah pengantin tu

Pen Biru said...

hidup kita takkan pernah sunyi dari pertanyaan org.dah kawin nnti org akan tnya pulak bila nak beranak..hmmmmm

nonie_afnie said...

terima ksaih sebab add as a friend..pasal jawapan bila nak kawen?bagi saya, kawen ni bukan perkara hidup sehari dua..tapi sampai akhir hayat..biar pilihan tu betul2 yang boleh membahagiakan kita seumur hidup..buat apa kita kawen untuk tutup pertanyaan orang tapi biarla kita kawen untuk dikasihi dan di sayangi..saya just nak kongsi pengalaman kawan saya..so awak boleh link kat saya punya blog..

http://nonieafnie.blogspot.com/search/label/Bajet

Tukang Karut said...

perlukan bantuan atau talian hayat kah?

ashrafi said...

Assalamualaikum.

Balas sahaja dengan senyuman, paling tidak pun meklumkan kepada si penyoal dengan berkata, "Saya mohon doa daripada tuan/puan."

Cik Ina Do Do Cheng said...

InsyaAllah kalau ada jodoh, yang pentin zaman sekarang kahwin atau tak, sama je yang penting tuan empunya badan bahgia ye dak.

Cik Ina Do Do Cheng said...

InsyaAllah kalau ada jodoh, yang pentin zaman sekarang kahwin atau tak, sama je yang penting tuan empunya badan bahgia ye dak.