bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, February 20, 2012

air mu mengalir


Airmu mengalir dari gunung jauh di sana
Jernih dan sejuknya sungguh indah dipandang mata
Kau tetap mengalir walau apa halangan tiba 
 
Tak berhenti henti hingga sampai di laut nanti
Masa juga kan berlalu tak menunggu kita
Gunakanlah sepenuhnya janganlah leka 
 
Kau tetap mengalir walau apa halangan tiba
Tak berhenti henti hingga sampai di laut nanti...

10 comments:

whitecappuccino said...

jangan airmata mengalir tak henti sudah..

norh said...

buat masa ni, air mata kekeringan..he he

insan_marhaen said...

dugaan hidup juga; takkan berhenti datang menguji kita. sabarlah menghadapinya bagai batu-batu yang menahan rempuhan air sungai yang kekadang deras dan kekadang lembut itu.

MasZuber said...

lama tak dengar lagu nie...

eMMe said...

airmu yg mengalir tenang kadangkala deras, begitu la hidup kita diibaratkan...

Tukang Karut said...

syok pulak tengok air ni... rasa cam nak berendam je...

Ros said...

Salam norh,

Kat mana ni norh....rasa sejuk pulak tengok air sungai ni...

Rtp Farra Arisha said...

puitisnya hehe :) it's nice overall :)

Cik Ina Do Do Cheng said...

akak teruja ngan gambar tu, sejuk mata memandang : )

MulutPayau said...

sejuk mata memandang tengok air sungai tu....