bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Thursday, February 9, 2012

hilang

norh
sedang mencari
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
calon suami

mood blogging


*hilang dalam timbunan dokumen rutin / prosedur / projek yang aku dok review sekarang ni*

11 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

sabaulah norh yang dahulu kena didahulukan, bila semuanya dah selesai barulah mood berblog tu datang : )

Eda Latiff said...

sama la kita...mood blogging dah ke laut...

Eda Latiff said...

sama la kita...mood blogging dah ke laut...

MulutPayau said...

kadang2 mood blogging akak pun hilang entah ke mana....

Erani Zuhran Mohd Nor said...

hahahaha... punya panjang mencari...dalam ketika ini..mungkin lebih baik cari calon suami dari cari mood. Dengan timbunan kertas yang ada..mood amat susah nak jumpa

whitecappuccino said...

nanti jumpqa la tu !

Lina Rahim said...

sabaq..sabaq..bila da mai mood tu, haa...baru best sikit ceghita dalam blog..kan kan..

Fatin Mraz said...

mood dtg tnpa perlu dicari~

=}

miloais milo said...

BW dulu beb.... nanti datang le mood tu...

Tukang Karut said...

cam tu cari calon suami dulu...

Ros said...

Salam Norh,

La............Kak Ros ingat dok cari apa tadi nih.....

Tak pa la Norh...nanti jumpak la tu....