bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Friday, April 13, 2012

dapat award??

hari ni dapat tau syarikat aku bekerja dapat award

2012 Malaysia Frost & Sullivan Excellence Awards

tahniah untuk semua :)

berbaloi jugak rasanya dok stress pasal keja yang banyak

moga2 orang atasan ada hati la nak bagi apa2 dekat orang bawahan macam kami ni..

 

8 comments:

Puan Simply Syeeda said...

tahniah. motivasi utk lakukan kerja dgn lebih baik tu :)

norh said...

walaupun tak dapat apa2 tp terasa happy pulak..he he

Tukang Karut said...

sila mohon bonus 38 bulan ye...

whitecappuccino said...

tahniah!! mana tau dapat durian runtuh nanti!

aimaniman said...

tahniah juga... biasanya kalau swasta bonus berbulan2 kan... alhamdulillah rezeki..

h4ni3 said...

tahniah.. tahniah..
bos kena bagi bonus kat semua orang nih!

MulutPayau said...

tahniah....

Kena mintak bonus ni..hehehe..

norh said...

*TK

38 bulan?? mimpi di alam lain la tu..


*WC

kak, saya mengharap ni..he he


*aimaniman

tak jugak..depend on company la..tapi tolong doakan la.. :)


*hani

bos senyap ja.. :P


*mp

surat increement pun belum dapat lagi ni..hu hu