bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, April 9, 2012

from taiping with love

weekend di taiping,
best sangat :)
penuh aktiviti dua hari,
 bergelak ketawa dalam taman2 yang penuh kehijauan,
mengalami beberapa insiden yang buatkan aku rasa lelaki2 yang dok kat taiping ni adalah lebih gentlemen..nak cari orang taiping la macam ni..he hehe
nak tunggu cerita taiping, nanti2 la..


6 comments:

whitecappuccino said...

Sukanya akak tengok background view tu..cantik sgt2! norh macam budak sekolah laa...comel!

norh said...

fresh teramat.. macam nak pindah dok taiping..he he.. kak, semua orang yg kami jumpa dok tanya, belajar kat mana? he hehe

Tukang Karut said...

pekan taiping cantik... dengan bangunan lamanya...

ainnoraini said...

Kalau balik kg asben selalu gi taiping tuu...dah dekat sangat..

Cantikkan pemandangan kat situ..

Cik Ina Do Do Cheng said...

norh semakin kuruslah. akak teringin nak gi taiping sejak baca kartun from taiping with love

norh said...

*TK

nostalgia ja kan..


*ainnoraini

dah lama berangan nak pi taiping..sampai gak akhirnya..


*kak ina

ye ke kurus? ilusi ja kot.. taiping worth sangat utk kita pi kak..cool ja..orang2 kat sana pun ramah tamah ja.. :)