bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Saturday, June 2, 2012

menu kenduri

Zaman berubah...


Aku dgn housemate lama dok kat meja makan kenduri hari ni...sebelum menu seperti dalam gambar, kami dah selesai dengan nasi minyak, laksa dan ais kacang... ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

Tukang Karut said...

so...lepas ni norh punya menu lak apa?

norh said...

Tunggu nak bincang dgn pasangan... Tp pasangan pun tak tau sapa... ;p

insan_marhaen said...

sayang, jemputan kenduri minggu ni IM tak dapat hadiri.

sibuk urus akhmal dan ibu_suri...

MulutPayau said...

memang bnyk jemputan kawin cuti sekolah ni....

atuk said...

Assalamualaikum Norh

kena 2-3 rumah dgn menu tu pun dah kenyang....