bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Wednesday, October 31, 2012

akhirnya...berjaya menangkap

si suria yang berjaya di rakam..
dah lama dah dok menikmati sinaran matahari dengan hamparan sawah padi ni..
tapi baru isnin lepas berjaya..
maklum la aku keluaq awai sikit untuk pi keja..
selalunya, keluaq rumah pun ngam2 sampai kat kilang, mana dan (sempat) nak pegang kamera kan :P
di saat aku berkejaran nak ke kilang,
best ja pakcik2 dok feeling layan bawak moto 20km/j
nak pi sembang kat kedai kopi kot..
tapi aku?
perlu mulakan minggu 
dengan entah apa pulak cabarannya kan..

apa-apa pun,
mentari kan terus bersinar...
ye dak?
;)




10 comments:

eyndayusoff said...

Cantik :-)

syieda said...

cantiknya...
selamat pagi...

Daddy Ziyyad said...

subhanallah...

sunrise photography ialah genre yg saya susah nak buat...sebab selalunya keluar rumah bila matahari dah lama terpacak...hihihihih...nice photo!

Mak Wardah said...

Satu kepakaran yang saya tak mampu buat sampai la ni...kagum saya.

Tukang Karut said...

camera baru kah? D7000???

dekdaa said...

Alamak, kena pakai spek hitam hehe.

anyway.. so cool ;)

haslinda said...

subhanallah...

cantik nya... sy teringin sangat nk dapatkan shot sunrise macam ni... :)

norh said...

*eynda

thanks kak


*syieda

tq :)


*DZ

ha ha..tau tak pa..ni pun sebab on the way nak pi keja ja..


*Mak Wardah

pakar crop ja..jangan tertipu ye..he he


*TK

yup..tak leh tahan la takde kamera..he he
tapi bukan la D7000..kalau D7000, boleh la berangan hantaq surat resugn..he he he


*dekdaa

thank you dear :)


*haslinda

dah lama teringin nak snap jugak..selalunya rakam dalam kepala sendiri ja :)

mamyharraz said...

subhanallah!cantiknya matahari.

norh said...

seindah sinarannya :)