bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Saturday, October 20, 2012

CUTI

semalam aku mintak cuti dari bos..

dan aku dah agak dia keberatan nak approve cuti aku..

maklumla tengok cuti tu tertulis 6 hari berturut2 dan dia tolong kira lagi, total cuti akan jadi 10 hari termasuk sabtu ahad.. :p

aku siap ungkit, 'u cuti 3 minggu, i ok ja.. i nak seminggu ja pun'...

aku cuma guna AL aku yang tak banyak mana tu ja pun... aku punya dok jaga rekod EL & MC... dikira baik gak la dalam masa 5 tahun ni, aku cuma ambik mc2 hari, tu pun sebab aku dah tahan sakit kat perut, rasa hampir mcm nak mati padahal at last, puncanya hanyalah angin... EL takdak...

masih nak berkira cuti AL aku ka?

bos baru mahupun bos lama, sangat la berkira nak approve cuti aku...depa nak bercuti, aku approve ja ;p

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

Tukang Karut said...

kalau aku, aku cuti je... lantak pi la deme tu...

sal-nurbeena said...

Bukan kira baik dah tp baik sgt2, 5 tahun 2 hari ja mc.tabik!