bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Thursday, December 13, 2012

Winter @ Beijing 4 : Lunch Day 1


macam sidai baju kat belakang rumah ja padahal baju jualan..


ok, jangan tanya kedai ni nama apa ;P

ada sesapa yang tak suka sayuq? he he

ikan goreng





udang celup tepung







walaupun banyak lauk tapi pinggan nasi tersangat la comey..






                                                                      depan kedai







7 comments:

Kakcik Nur said...

Tetiba jadi ala2 vegetarian ya? :)

zila said...

Bila sejuk2 sayurpun lazat dimakan terutama saya yang xsuka sayur..hehehe

Azra said...

Telur goreng tu mesti ade kat setiap meal kan... heheheh

syieda said...

adoiiii byk nye nak kena review balik kat siniiii.... tertinggal ketapi neh..

Tukang Karut said...

disebabkan kualiti gambar, aku geram tengok makan tuh!

Anim2 said...

norh..tauge kosong je ke, takde warna hijau(kucai)@ merah (cili/carrot)..

SURIA AMANDA said...

look tempting kan...x tau la rasanya...