bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, January 15, 2013

kenangan terindah

terasa nak merajuk
dan
dipujuk...







mode: weng!!


just miss the old moments...





*lempangdirisendiriuntukperasaanyangentahapaapa*

12 comments:

whitecappuccino said...

nape ni norh...

the malay male said...

ok je merajuk kalau ada yg nak pujuk

ibuintan said...

merajuk pada yg sayang apa salahnya

zino said...

risau tengok orang merajuk ni hehe
tak geti nak pujuk hehe

Kakzakie said...

Kita kan ada perasaan dan punya hati begitulah sesekali ada rasa yg lain macam kan..

Orga said...

kelakar la norh, hehe...sekali sekala lempang diri sendiri apa salahnyer :)

Harith Iskandar said...

cewahhhh :p

Tukang Karut said...

alalalalalaolololo bucuk bucuk bucuk merajuk dah...

eynda said...

Paham sangat... kekadang ada jugak perasaan macam tu...

ANIM said...

panglah norh kalau itu boleh membuatkan hang terjaga dari mimpi..

sisR said...

Kekdg rajuk2 ni best jugakkk.....

norh said...

Dear all,

Mood up and down...
Nak merajuk, confirm dah tak dak siapa yang nak pujuk.. :(
Doakan tetiba ada org hadir dan pujuk norh..