bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Saturday, February 16, 2013

norh @ Masjid Beijing

Salam semua.. :)

rindu blogging..
away-sibuk-tak sihat...

last week, getaway dekat ja..
Kelantan dan berkesempatan seberang ke Munduk ;)






cantik Masjid Beijing kat Rantau Panjang ni..




Happy Weekend
Let's Blog hopping :)


12 comments:

sisR said...

Dah lama tak gi kelantan...rindu makanan dia yg sedap2 dan murah....

syieda said...

beijing kat rantau panjang?? hebatt..

Nastyna said...

Salam, cantik kan masjid tu. Suka tengok dia lain dari yg lain.

Orga said...

laa...ingatkan norh dah ke beijing, hehe...tak sangka, kelantan pun ado :)

jarimanis said...

Masjid beijing namanya, ingatkan masjid tu di beijing huhuhu tipah tertiou ahaksss

gadisBunga™ said...

kat beijing ada masjid kelantan tak? ;)

makcikkantin said...

amboiiii cik adikkkk...jalan lagi? panjang sungguh kaki noooo

the malay male said...

khutbah bahasa cina ke?

azieazah said...

Dah lama saya tak pi Rantau Panjang... masih panjang lagi kah? hehehe

norh said...

*sisR

tak sempat dah nak cari tempat yang murah.. dah la ramai org, jadi mahal jugak..

*Syieda

he he.. jangan tak tau, cuma panas ja kat sini.. ;p


*Nastyna

sy pun kagum jugak..macam waktu pi beijing hari tu..


*Orga

kalau p beijing lagi, confirm ada salji kat blakang tu..ni panas lit-lit..he he


*JM

hajat asal nak menipu bila buat entry ni tapi tak jadi..he he

*GB

tak abeh explore plak kat beijing..kena pi cari ni.. :)


*makcikkantin

ada tahi lalat dua, tiga kat tapak kaki..he he he


*tmm

tak sempat dengar pulak..


*azieazah
lalu ja situ..rantaunya tetap panjang :)

Shaiful Zaidi said...

salam...ingatkan kat Beijing, rupa-rupanya kat Kelantan.

norh said...

Unik masjid ni..kalau masjid beijing betul, ruang solat wanita diasingkan..