bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Thursday, June 20, 2013

TQ CIK SYIDA :)

Terima kasih banyak2 cik syida ;))
Semalam dapat parcel kat opis..

Walaupun tak pernah bersua..
Walaupun tak pernah bercakap..
Tapi kita jadi teman..

Terima kasih teman alam maya..
Moga hujung tahun ni kita dapat beramah mesra ye.. He he

Published with Blogger-droid v2.0.6

14 comments:

Harith Iskandar said...

ehehe dpt jg hadiah kan?yg sy ni ape pon xdpt lg...ehehe

Tukang Karut said...

untung la..

norh said...

harith: meh alamat cepat, nak bagi hadiah :p


TK: bila TK nak bg hadiah kat norh ni?

ANIM said...

banyaknya norh..moga bertambah murah rezeki pemberi dan penerima..

penunggang.bulan.putih said...

kelmarin mak sy call,ckp ada poslaju dari syida..penat otak ni pikir,siapakah gerangan cik syida ni?? mungkin orang yang sama ngan norh kottt...heee

**ni yg x sabar nak blk puchong nih...**

zila said...

wahhh....untung la..hehehe

norh said...

K anim: Alhamdulillah kak..moga2 bertambah lg rezki dgn doa kak anim.

norh said...

Pbp: norh rasa betullah tu.. Norh festaim dpt hadiah dlm blog ni...he he

norh said...

Zila: untung sangat ;)

syieda said...

Aza..aku lew org yang dimaksudkan ituu..kekkeke
Tak de benda nak bagi. Itu je yg mampu.
Norh, sila la bertabah bila kenal saya nanti ye. Kekekek

penunggang.bulan.putih said...

yea...yea...*lompat-lompat*

eh,ada event apakah hujung tahun??

norh said...

Pbp: jom europe ;))

penunggang.bulan.putih said...

perghhh..uollssss..daebak!!

sy x boleh la...br pas beranak time tu..arghh..bestnyee...g ramai2 ke??

salah satu impian juga nak jejak ke europe,insyaallah bila sampai masanya..uolls g dulu,nnt iolls cedok2 iti..hik hik

syieda said...

Ok gud aza. Selamat beranak.kekekeke