bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Sunday, July 21, 2013

redha

Esok kerja...hu hu
Minggu ni terasa malas betul nak masuk ofis..
Banyak hal yang tiba2 bercelaru..
Sebagai org biasa2 macam norh ni..tak faham jugak kenapa sesuatu yg tak dijangka2 berlaku..
Cuma satu yg norh belajar dari situasi ofis ni...

Redha...untuk apa jua jalan yg terhidang...

Allah Maha Mengetahui dan sesungguhnya Dia mengizinkan yg tersebut utk terjadi bertujuan menguji hamba2Nya...

Published with Blogger-droid v2.0.6

8 comments:

whitecappuccino said...

ada sebab musabbabnya sesuatu itu terjadi kan?

jarimanis said...

ye setuju...redha lebih baik :-)

azieazah said...

Dah nama pun pekerja, kena la kuat semangat. Tutup mata sebelah, tutup telinga sebelah.

eda_ej said...

kuatkan semangat.. doa banyak2.. doa org puase ni biasenye makbol.. =D

MulutPayau said...

semoga Allah permudahkan segala urusan...

Uncle said...

biaq pi lah kat depa.....buat reja norh sudah! punch out, keluaq, horey2...

Eda Latiff said...

sabar yea...:)

makcikkantin said...

lama tak update norh...sibuk ke?... makcik pun lama juga tak jengok sini