bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Sunday, August 11, 2013

jihan tak nak beraya di kampung..

Best telemovie ni, kat astro ria..
Ada sebab kalau seseorang tak rasa nak beraya di kg...percayalah...
Kalau diikut hati, nak rasa jugak pengalaman ni..
Kalau tak beraya di kampung, tak perlu la nak jawab soalan2...
'bila lagi'
'tak ada lagi ka'
'tak rasa nak kawen lagi ka'
Selalu org akan pesan, bersabarla.., takpa jodoh Allah yg tentukan...
Org bercakap memang senang..
Hakikatnya, hanya Dia saja yang mengetahui...
Cuba kalau diri sendiri yang kena...

Published with Blogger-droid v2.0.6

5 comments:

whitecappuccino said...

yup sebab tak kena kt tuan yg bertanya tu yg seronok tanya soalan cepumas tu..selamat hari raya norh.

zino said...

walau macam manapun tak boleh nak lari dari hakikat... perlu di tempuh juga

jarimanis said...

samalah..tension bila diajukan soalan yg sama huhhu..buat tak tahu je...malas nk layan soalan2 mcm tu

Lelaki said...

salam aidilfitri.

4feet8 said...

lega sbb dah 2 thn takdpt soalan tu.. hehe