bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, October 14, 2013

Salam Aidiladha




 nak sediakan rendang Aidiladha :)



Salam Aidiladha..
Salam Pengorbanan...

Berapa banyak dah yang kita berkorban?

Norh percaya, ramai di antara kita dah banyak berkorban dalam tak sedar..
Lebih baik begitu dari kita berkira2 dan listkan apa yang kita dah korbankan..takut jadi tak ikhlas pulak nanti..
Dan pengorbanan itu bererti seiring dengan kepedihan dan keperitan,
Dan tak berdosa jugak kan untuk tiap kesedihan yang kita alami dengan pengorbanan itu.. 
DIA Maha Memahami dan Maha Menyayangi...

Moga2 segala pengorbanan kita diterima Allah sebagai saham di akhirat...



11 comments:

insan marhaen said...

Ha.. ha.. rendang yang IM masak baru je siap..

ibu_suri tengah test...

Abil Fikri Ahmad said...

Selamat Hari Raya

norh said...

Im:

;)
Anak2 menakan yg main masak2 tu..he he


Abil:

Salam Aidiladha abg abil :)

Time Traveller said...

Salam Aidil Adha.. :D
Moga ceria selalu thanks folow my blog.. done follow u back..

norh said...

TT:
Salam Aidiladha.. ;)
You're most welcome..

MulutPayau said...

Salam Aidil Adha utk Norh..semoga ceria2 selalu...

norh said...

Mp: salam aidiladha kak.. ;)

Tukang Karut said...

mana lembu korban ni?

MasZuber said...

selamat hari raya aidil adha norh :-)

makchaq said...

Semua plastik... Hang nak masak betui2 ka nak main masak2

uncle gedek said...

cawan biru tu klasik lah!

SUKA!