bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, May 26, 2014

Jurnal 26may2014

Pepatah berbunyi;

"Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih...."

Waktu diajar masa zaman sekolah dulu, bukan ambik port sangat pun maknanya...tapi bila usia dah bertingkat2 ni, mula la dok bermain di minda kebenaran maksud pepatah orang dulu2..

P/s: bukan nak suruh bina colosium pun..hiksss

5 comments:

CT Humairah said...

bilalah nak ada rezeki mai sini..
btw kita singgah clik clik nuff hihi..

norh said...

Tq ct clik2 nuff..nanti norh click kat umah ct eh..hihi

Jari Manis said...

JM click...click kat sini jugak heeee...Nirh..JM pun suka pepatah tu hendak seibu daya tak nak seribu dalih...JM guna waktu motivasi diri down..so cuba ckp menda tu pada diri baru boleh bergerak hikss

faraherda.razalan said...

Huh! Baru dpt terjah blog ni. X sbr nak baca travelog europe!!!

Tukang Karut said...

ada yang nak tapi seribu dalih gak cam mana?