bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Sunday, June 15, 2014

Favourite

Feveret norh sekarang...

#makan
#makan
#makan

Hihihihi

Dan musuh utama adalah..
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°

Penimbang :p



terdetik jugak..nak kurangkan kg sebab ada suatu perasaan yg sukar bila menyarungkan baju2...huhuhu

tapi hanyalah sekadar niat...

bila tengok makanan pulak..
"rugi ni kalau tak makan...


takpe, jom bersenam la untuk kurangkan kg...

bila ada masa lapang...

"hmmmmm...lain kali la bersenam...badan letih, baring2 layan je keletihan badan..kesian badan...


kesimpulan
: norh jeles pada sesiapa yg suka makan tapi berat tak naik2 pun... 



happy sunday ..

p/s: menu feveret kat leboss, sp... chicken grilled teriyaki...sedapppppp weyh

8 comments:

Harith Iskandar said...

adjust jer penimbang tu hehehe

norh said...

Penimbang tu boleh pandang sebelah mata...baju2 yg dah mengecil tu yg tak boleh tahan..hahaha

Jari Manis said...

X per norh mkn je x lama nanti nk puasa leh kurangkan sikit berat badan tu. Jm pun try gak nk kurus tp x leh nk disiplin sbb mkanan adalah kwn rapat :-)

norh said...

Jm: bukan bulan puasa ni lg banyak makanan ke? Hihihi
Tu la..norh pun target nak kurangkan berat waktu puasa nnnti..thn lepas turun la jugak...

Sal Bee Yah said...

hehe...payah ni norh..takpe, moga berjaya di bulan puasa nanti ye :)

Jari Manis said...

Norh : email pada JM ur email address to jarimanis76@gmail.com

Tukang Karut said...

xpe... aku faham...

faham sangat norh...

Uncle said...

penimbang rosak tu...jangan percayakan sangat penimbang tuh...hahahaha