bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Tuesday, June 3, 2014

Punca tidak berkahwin...

# Awat tak dak jawapan disebabkan "TAK DAK JODOH LAGI"?

# Sebenaqnya tak tau nak buat entri mode motivate ataupun mode sedih...sesungguhnya sesapa yg melaluinya akan memahami situasi ini....

# After all, dunia adalah pinjaman norh... Allah tak bagi pinjam suami di dunia, di SANA kelak DIA akan bagi HADIAH yang abadi... Yakinlah...

# Bukan semua orang boleh mengurus kehidupan tanpa somebody special di sisi..betul dak SINGLE LADIES sekalian?...

# Will always LOVE MYSELF...Will always make MYSELF HAPPY...

P/s: teruskan berdoa ;)

8 comments:

Jari Manis said...

Allah belum temukan pasangan yg sesuai, sabar ye norh kita serupa. In sha allah jika dh sampai jodoh cepat jel

Zilla said...

norh, enjoy ur life..tak perlu nak sesakan diri dgn persoalan seperti ini..tiba waktunya, pasti ianya akan hadir..cuma cepat dengan lambat aje...

Cheq Sue said...

Saya selalu memujuk diri sendiri... mungkin ada hikmahnya belum berdua hingga kini... betul kata norh... love myself...make myself happy. Go norh!!

Sal Bee Yah said...

betul tu Norh..sabar jelah.Kalau tak ada di dunia biarlah ada jodoh di akhirat. Sal pun pernah buat entry lebih kurang macam ni

http://akutaipkaubaca.blogspot.com/2014/02/semangat-yang-hilang.html

Tukang Karut said...

aku ada calon ni... tapi... gaji kecik je la... nak kenal?

uncle gedek said...

Yup, teros berdoa!

Daddy Ziyyad said...

Saya doakan yg terbaik utk awak...Allah lebih mengetahui perancangan buat hambaNYA

norh said...

Jm: aamiin..moga kita dipertemukan jodoh ye..

Zilla: norh enjoy life..cuma kadang2 perasaan mcm ni datang..huhuhu

Cheq su: jom sama2 love ourself...yup ada hikmahnya sampai sekarangbelum berdua...

Syb: Ya la..di akhirat kan dunia abadi...

Tk: awat sebut pasal gaji? Huhuhu..
Kalau hensem nak kenal..hahaha

Uncle gedek: yup..terus berdoa..

Dz: tima kasih dz atas doa....mohon yg terbaik...