bahagia atau sebaliknya...senang atau sukar..., hidup adalah untuk dinikmati...

Monday, May 9, 2011

kiddos

hujung minggu dok bergaduh dengan depa2 ni la...










27 comments:

sha a.s said...

comelnye!

@xiM said...

happy family..:)

tasekM said...

yg angkat ketiak tu kemahen panjang bulu mata...

:)




.

whitecappuccino said...

cute!

Nasriq said...

huhu... ramainya askar2 kecil...

Kakzakie said...

Cutelah semuanya....

Kakak suka anak-anak macam ini. Mesti riuh rendah dengan suara-suara mereka....

miloais said...

cute n comel////!

So Shy Lady said...

hi kiddos!

wjh2 comel n suci ;)

DeLancrettLurpak said...

gaduh rebut ice-cream kahh? hehehehe

Daddy Ziyyad said...

anak anak penakan ka? :)

MasZuber said...

alahai hai..memasing comel-comel,

anak buah ka?

norh said...

*sha

sha pun comel..he he

norh said...

*@xim

takde budak yg tak happy.. :)

norh said...

*tasekM

tak payah susah2 pakai bulu mata palsu...

Bigdaddyz said...

mak ai ramainya budak2...hehee

norh said...

*wc

buah hati pengarang jantung..he he

norh said...

*Nasriq

bersedia berperang dgn mak menakannya..he he

norh said...

*kakzakie

lebih dari riuh lah kalau semua ada serentak..pening kepala tok depa..

norh said...

*miloais

cute depa sama naik dengan mulut pot pet pot pet..hu hu

norh said...

*so shy lady

suci dari jerawat, tak macam mak menakan depa ni.. :P

norh said...

*DLL

berebut segala macam..kalau benda yg banyak, tak mau pulak berebut..

norh said...

*Daddy Ziyyad

yup, anak menakan.. :)

norh said...

*MasZuber

he he..anak2 buah yg comel lagi banyak akal..

norh said...

*Bigdaddyz

maklumlah dah berumur..ramai la anak2 buah..he he

Insan Marhaen said...

'bergaduh'lah puas-puas semasa masih kecil ini. bila dah besar nanti semuanya akan jadi kenangan..

Yati said...

Saya hari-hari juga gaduh dengan budak-budak. Hehhe... eh tak lah sampai hari-hari. Kebanyakan hari, dia orang baik. :)

Cik Ina minat Do do Cheng said...

comel-comelnya dorang ni. budak-budak besar ni sedap wat gaduh.seronok